Regulamin reklamacji

Regulamin reklamacji zakupionego towaru

  • W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru lub jego niezgodności z opisem, na podstawie którego Klient podjął decyzję o zakupie, Klient zobowiązany jest do:
    • niezwłocznego zgłoszenia odkrytej lub zaistniałej wady produktu,
    • niezwłocznego zaprzestania używania wadliwego produktu, aby proces zużywania się materiału nie miał wpływu na określenie źródła wady produktu.
  • W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru lub jego niezgodności z opisem, na podstawie którego Klient podjął decyzję o zakupie, Klient ma prawo:
    • odstąpić od umowy zakupu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zakupionego towaru, z podaniem przyczyny, i uzyskać zwrot środków za zakup towaru oraz zwrot kosztu dostawy towaru do Klienta,
    • do zgłoszenia reklamacji na podstawie rękojmi przez okres określony specyficznie dla danego towaru, lub - jeśli okres gwarancji nie został określony dla danego towaru - przez 2 lata od momentu otrzymania zakupionego towaru. Klient może żądać obniżenia ceny produktu, a tym samym zwrot części środków za zakup produktu, naprawy produktu, jego wymiany na nowy, wolny od wad egzemplarz lub zwrotu środków za zakup. Sklep ma natomiast prawo do odmówienia naprawy produktu lub jego wymiany na nowy egzemplarz, jeśli te działania nie będą możliwe.
  • Reklamację Klient może zgłosić na adres e-mail kontakt@moondog.pl, poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie sklepu lub przez zewnętrzną platformę, na której dokonał zakupu (np. Ceneo). Nie przyjmujemy zgłoszeń reklamacyjnych telefonicznie z uwagi na to, iż rozmowa telefoniczna nie stanowi dokumentu.
  • Do złożenia reklamacji nie jest konieczne przedstawienie dowodu zakupu. Wystarczające jest podanie danych zamówienia w ramach którego doszło do zakupu produktu, numeru zamówienia lub danych konta Klienta, jeśli takie konto Klient posiada w sklepie Moon Dog lub w zewnętrznych platformach sprzedażowych.
  • Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane identyfikujące Klienta, datę otrzymania produktu, opis wady produktu, wybraną formę usunięcia wady produktu oraz numer konta bankowego do zwrotu środków za zakup w wypadku wyboru zwrotu środków.
  • Zgodnie z obowiązującym prawem, na rozpatrzenie reklamacji przewidziany jest okres 2 tygodni od momentu jej zgłoszenia. Jeśli Klient do tego momentu nie otrzyma żadnej informacji odnośnie wyniku procesu reklamacji, reklamacja uznana zostaje za uznaną.
  • Reklamacja często może zostać rozpatrzona na podstawie zdjęć lub materiału video, ale w niektórych przypadkach może istnieć konieczność odesłania reklamowanego towaru do sklepu. W takiej sytuacji sklep może zlecić odbiór towaru na własny koszt lub poinformować Klienta o konieczności odesłania towaru na koszt Klienta, który to koszt zostanie zwrócony w momencie uznania reklamacji.
  • Reklamowany towar, jeśli nie zostały poczynione w tej sprawie żadne ustalenia z obsługą sklepu, a Klient chce odesłać towar samodzielnie, należy odesłać Pocztą Polską lub kurierem (nie odbieramy paczek pobraniowych, nadanych do kiosku RUCH-u lub do Paczkomatu) na adres:

Eco Service Sp. z o.o.

ul. Atramentowa 5

55-040 Wrocław

  • Do paczki z reklamowanym towarem należy dołączyć dane osoby, która składała zamówienie lub numer zamówienia, opis problemu z towarem, wybraną formę rozwiązania reklamacji (zwrot środków, wymiana na nowy egzemplarz lub naprawa towaru) i ewentualnie numer konta bankowego do zwrotu środków lub adres do wysyłki nowego/naprawionego towaru.
  • Sklep zoologiczny Moon Dog zobowiązuje się do usunięcia wady produktu w sposób uzgodniony z Klientem w terminie maksymalnie 2 tygodni od momentu zgłoszenia, z wyjątkiem sytuacji, w których kontakt z Klientem, np. w celu ustalenia adresu dostawy wymienianego towaru, będzie utrudniony lub niemożliwy przez jakiś czas, co wpłynie na wydłużenie okresu usunięcia wady.
  • Bushido Games Sp. z o.o. bierze udział w pozasądowym rozwiązywaniu sporów. Niniejsze postanowienie nie stanowi zobowiązania Bushido Games ani Klienta do skorzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów. Zachęcamy jednak do udziału w pozasądowym rozpatrywaniu sporów z Bushido Games przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej - jeżeli standardowe rozpatrzenie reklamacji nie wyjaśniałoby dostatecznie sprawy.
Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 15 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-07-13
Wszystko w porządku
2020-09-14
Szybko i sprawnie
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel